ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο ΗΑΤΤΑ και η FEDHATTA συμμετείχαν στην έκθεση FITUR που πραγματοποιήθηκε στην Μαδρίτη (24-28 Ιανουαρίου 2024), με την δυναμική παρουσία 14 τουριστικών γραφείων.

Το ελληνικό περίπτερο που είχε την αιγίδα του ΕΟΤ, είχε μεγάλη επισκεψιμότητα όλες τις ημέρες της έκθεσης.

Παρακάτω, τα σχόλια των συμμετεχόντων:

 

MAZI TRAVEL

Ενημερωτικά η δική μας συμμετοχή κρίθηκε πολύ επιτυχημένη σε σχέση με ότι πήραμε από την συμμετοχή μας.  Πολλά ραντεβού, μεστά ραντεβού, πολύς κόσμος και πολλές νέες επαφές. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι.

MEDITERRANEAN JET SA

Προσωπικά θεωρώ πως δεδομένων των συνθηκών και με τον ελάχιστο χρόνο που είχαμε στην διάθεση μας, ο ΗΑΤΤΑ έδρασε άμεσα και τα ελληνικά γραφεία είχαμε μια αξιοπρεπή παρουσία στην σημαντικότατη τουριστική έκθεση της FITUR.

JOY TOURS

Η οργάνωση και διαρρύθμιση του booth ήταν εξαιρετική παρ’ όλο το ελάχιστο χρονικό περιθώριο που είχατε στη διάθεση σας για την προετοιμασία του. Πολύ φωτεινό, ευρύχωρο και άνετο για όλους τους εκθέτες προκειμένου να μπορέσουμε να κάνουμε τα ραντεβού μας. Εκτιμούμε θερμά τον χρόνο που αφιερώσατε προκείμενου να συμμετάσχουμε αξιοπρεπώς σε μια τόσο σημαντική τουριστική έκθεση.

HELLENIC TRAVEL NETWORK

Μετά την έκπληξη της μη συμμετοχής του ΕΟΤ στη φετινή Έκθεση FITUR, ο HATTA αναλαμβάνοντας πρωτοβουλία κάλυψε με γρήγορες κινήσεις πλήρως στις προσδοκίες μας και τον ευχαριστούμε για αυτό. Με έναν προσεκτικά σχεδιασμένο χώρο παρουσίασης, είχαμε την ευκαιρία να προωθήσουμε εκ νέου τα προϊόντα μας που συνδέουν τον εκπληκτικό φυσικό και πολιτιστικό πλούτο της χώρας μας. Έχει ήδη δημιουργηθεί με αυτή την δράση προηγούμενο και νομίζω ότι ο HATTA θα πρέπει να έχει εκπροσωπώντας μας άποψη στην συμμετοχή των εταιρειών του χώρου στο Ελληνικό περίπτερο, εφόσον τον επόμενο χρόνο συμμετέχει και ο Εθνικός Οργανισμός Τουρισμού.

RENAISSANCE HELLAS

Η Έκθεση Fitur 2024 ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Χάρη στην υποστήριξη των Hatta/FedHATTA, η ΕΛΛΑΔΑ μπόρεσε να είναι παρούσα σε μια τόσο σημαντική έκθεση, στην οποία δεν είχαμε την υποστήριξη ή την λύση από τον ΕΟΤ.

INTER ALPHA TRAVEL

Στα πλαίσια τις Έκθεσης Fitur η οποία γίνεται στην Μαδρίτη των Ιανουάριο κάθε χρονιάς, όπως και στα προηγούμενα χρόνια συμμετείχαμε και φέτος (2024) με περίπτερο σαν συνεκθέτης του ΗΑΤΤΑ, έτσι διατηρώντας την παρουσία μας στην τόσο σημαντική αυτή αγορά που επιχειρεί το γραφείο. Δεχτήκαμε σημαντικούς συνεργάτες μας που μας υποστηρίζουν πολλά χρόνια διατηρώντας την εξαιρετική συνεργασία μας αλλά και νέους συνεργάτες οι οποίοι θέλουν να ενταχθούν στο πελατολόγιο μας και έτσι να κάνουν χρήση των ποιοτικών υπηρεσιών που προσφέρουμε σε όλους τους πελάτες μας.

EXPANSION TRAVEL

Ήταν μια πολύ αξιοπρεπής πρωτοβουλία των ΗΑΤΤΑ/ FedHATTA και το περίπτερο ήταν πολύ λειτουργικό. Δείξαμε μια πολύ αξιοπρεπή και ενιαία εικόνα, ως αποστολή από την Ελλάδα, δεδομένων των συνθηκών, αντί να συμμετέχουμε μεμονωμένα κάθε τουριστικό γραφείο.

Το γραφείο μας είχε περί τις 30 συναντήσεις και αντιληφθήκαμε ότι η ζήτηση για Ελλάδα είναι υψηλή και περιστρέφεται γύρω από τη Μύκονο, τη Σαντορίνη, αλλά και προορισμούς με αρχαιολογικό και ιστορικό ενδιαφέρον. Παράλληλα, ως αποτέλεσμα των επαφών μας στην έκθεση Fitur, διερευνώνται εταιρικά ταξίδια. Για την Αθήνα η ζήτηση είναι ικανοποιητική, και παραδοσιακά σε αυτήν πραγματοποιούνται 2-3 ημέρες διαμονής στο πλαίσιο των οργανωμένων πακέτων στα νησιά.

ATHENS EXPRESS

Η προσπάθεια των ΗΑΤΤΑ/ FedHATTA στη Fitur ήταν πολύ καλή και όλα οργανώθηκαν εγκαίρως μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα. Ευχαριστούμε τον ΗΑΤΤΑ/ FedHATTA που οργάνωσε την αποστολή των τουριστικών γραφείων εγκαίρως, διαφορετικά δεν θα υπήρχε εκπροσώπηση της Ελλάδας.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιούσαμε 30 προγραμματισμένα ραντεβού και άλλα 10 μη προγραμματισμένα. Αυτή τη χρονιά η έκθεση είχε πολλούς επισκέπτες και μείναμε ικανοποιημένοι.

Οι Λατίνοι δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στη Μύκονο και τη Σαντορίνη, αλλά και στην Κρήτη, στην Πάρο, την Πελοπόννησο και τις υπόλοιπες Κυκάδες καθώς αντιλαμβάνονται την αξία του να επισκεφθούν λιγότερο δημοφιλείς και πιο αυθεντικούς προορισμούς, ενώ καταγράψαμε ενδιαφέρον και για Αθήνα η οποία δεν αποτελεί πια stopover προορισμό.

Οι Ισπανοί επιλέγουν πιο εναλλακτικούς προορισμούς γιατί οι καθιερωμένοι είναι πιο ακριβοί.

INSPIRED VOYAGER

Ήταν υπέροχη η οργανωμένη παρουσία των HATTA/FedHATTA στη Fitur, και νιώσαμε υπερήφανοι για την προσπάθεια να αντιπροσωπευθεί η Ελλάδα. Είμαστε περήφανοι που εμείς, ως τουριστικοί πράκτορες οι οποίοι διακινούμε τον τουρισμό, καταφέραμε να εκπροσωπήσουμε τη χώρα μας οργανωμένα.

Η έκθεση είχε πολύ καλά αποτελέσματα για όλους. Το ενδιαφέρον για την Ελλάδα ήταν μεγάλο. Εμείς που δραστηριοποιούμαστε στον θρησκευτικό τουρισμό, καταγράψαμε τεράστιο ενδιαφέρον από πάρα πολλούς αγοραστές, τόσο από την Ισπανία όσο και από τη Λ. Αμερική.

Εντυπωσιαστήκαμε από το μεγάλο ενδιαφέρον για πολιτιστικά ταξίδια και όχι απλώς για ταξίδια στη Μύκονο και τη Σαντορίνη. Παρατηρήσαμε τάση για ταξίδια στην Αθήνα αλλά και έμφαση στην κρουαζιέρα, ενώ, ειδικά από τη Λ. Αμερική υπάρχει ζήτηση για τουρ τη χαμηλή σεζόν, όταν οι τιμές είναι πιο ελκυστικές.

TOURIST CLUB

Μείναμε πολύ ικανοποιημένοι από το περίπτερο των ΗΑΤΤΑ/ FedHATTA στη Fitur, από την εικόνα του, τον τρόπο που ήταν δομημένο, παρά την απουσία του ΕΟΤ.

Αποκομίσαμε καλές εντυπώσεις από το ενδιαφέρον για Ελλάδα, τόσο από το υπάρχον όσο και από νέο πελατολόγιο, με πολλές προοπτικές για νέες συνεργασίες.

Εξαιτίας των εξελίξεων στο Ισραήλ, η ζήτηση για Ελλάδα είναι αυξημένη, και καταγράψαμε και από τις δύο αγορές αυξημένη ζήτηση στα κοστολόγια σε αναζήτηση τιμών, με έμφαση στον θρησκευτικό τουρισμό.

TOURGREECE

Το περίπτερο ήταν άρτια οργανωμένο και καλοστημένο. Παρότι τα ραντεβού μέσω της έκθεσης δεν λειτούργησαν για εμάς, καθημερινά είχαμε 40-50 ραντεβού και οι συναντήσεις για την αγοά της Λ. Αμερικής πήγαν ανέλπιστα καλά. Το μοτίβο Αθήνα – Μύκονος – Σαντορίνη είναι κοινό για όλες τις αγορές. Κάνουμε προσπάθειες να επεκτείνουμε τη σεζόν πριν τον Απρίλιο και μετά το Νοέμβριο, όμως δεν βοηθά ότι τα φέρι σταματούν τη λειτουργία τους προς τα νησιά στα μέσα Νοεμβρίου.

Καταγράψαμε ενδιαφέρον και για νέους προορισμούς όπως μικρότερα νησιά, Πάρο, Νάξο, Μήλο κλπ, αλλά και μεγαλύτερα όπως Κρήτη, Ρόδο και Κέρκυρα, τα οποία τα προωθούμε μέσα από πακέτα.

Η Αθήνα έχει ζήτηση και από την Ισπανική και από την αγορά της Λ. Αμερικής είτε για city break είτε ως διάμεση στάση στα πακέτα που ξεκινούν από την Αθήνα, όπου συνήθως γίνονται 2-3 διανυκτερεύσεις.

TRYFON TOURS

Πολύ γρήγορα οργανώθηκε η προσπάθεια για το περίπτερο στη  Fitur, και η χώρα μας παρουσιάστηκε στην έκθεση μέσω αυτού.

Τα ελληνικά τουριστικά γραφεία είναι υπεύθυνα για τον τουρισμό στη χώρα μας, είναι εκείνα που δίνουν δουλειά στα ξενοδοχεία, στους ξεναγούς, στα μουσεία και στα λεωφορεία.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης είχαμε τη δυνατότητα να ανανεώσουμε τις σχέσεις μας με τους πελάτες μας αλλά και τα συμβόλαιά μας.

Οι Ισπανοί τα τελευταία χρόνια ανακαλύπτουν την Ελλάδα μέσα από το διαδίκτυο και ζητούν μέρη με αρχαιολογικό ενδιαφέρον.

HETCO TOURS  

To περίπτερο στη Fitur ήταν ο,τι καλύτερο μπορούσαμε να κάνουμε δεδομένου του κόστους που επωμιστηκαμε.

Η έκθεση ήταν καλύτερη από άλλες χρονιές, κι εμείς συμμετέχουμε εδώ και 15 χρόνια. Φέτος κάναμε περί τις 30-40 συναντήσεις.

Το ενδιαφέρον που καταγράψαμε για την Ελλάδα προήλθε κυρίως από τη Λ. Αμερική, καθώς το προϊόν για την Ισπανία είναι διαφορετικό. Οι Λατίνοι δεν έρχονται στην Ελλάδα για διακοπές αλλά για περιηγήσεις σε προορισμούς όπως η Αθήνα, τα Μετέωρα, η Μύκονος, η Σαντορίνη κλπ, ενώ οι Ισπανοί ταξιδεύουν στην Ελλάδα κυρίως για διακοπές σε νησιά.

Οι Λατίνοι έδειξαν ενδιαφέρον για τη χερσαία Ελλάδα, τα γνωστά Ελληνικά νησιά (Μύκονος, Σαντορίνη Κρήτη) και την Αθήνα (συνήθως 2-3 διανυκτερεύσεις).

Η απουσία του ΕΟΤ ήταν εμφανής καθώς πολλοί επισκέπτες ενδιαφέρονταν να πάρουν υλικό για την Ελλάδα ενώ τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ζητούσαν συνεντεύξεις. Επιπλέον φέτος δεν υπήρχαν side events.

GRAND STAR HELLENIC  

Η έκθεση φέτος είχε περισσότερο κόσμο από κάθε άλλη φορά.

Όλα τα τουριστικά γραφεία είχαν συναντήσεις και μεγάλη επισκεψιμότητα. Της Ελλάδας όμως το περίπτερο ήταν το πιο φτωχό στην έκθεση καθώς θα έπρεπε να υπήρχαν ελληνικά προϊόντα που να μοιράζονται στους επισκέπτες, όπως γίνεται σε περίπτερα άλλων χωρών.

Στην έκθεση συναντηθήκαμε με δεκάδες πελάτες.

Οι Λατίνοι τείνουν να κάνουν διακοπές ενός μήνα στην Ευρώπη, και να δαπανούν περίπου 7 ημέρες στην Ελλάδα κατά τις οποίες θέλουν να δουν τα πάντα. Για αυτούς πρόκειται για ταξίδι ζωής. Φέτος καταγράφουμε μεγάλη ζήτηση για κρουαζιέρα στα Ελληνικά νησιά που συνοδεύεται από 2ήμερη διαμονή στην Αθήνα. Αυτό οφείλεται στις εξελίξεις στο Ισραήλ, επομένως το ενδιαφέρον έχει μετατοπιστεί στη χώρα μας. Η Αθήνα καταγράφει μεγάλη ζήτηση για εκδρομές και για 3-4 διανυκτερεύσεις.

Οι Ισπανοί ζητούν έναν κλασικό γύρο της Αθήνας, επισκέψεις στα Μετέωρα, την Ολυμπία και τα γνωστά Ελληνικά νησιά. Όμως τα ταξίδια τους είναι σύντομης διάρκειας.

Φέτος καταγράφουμε μεγάλη άνοδο στην κρουαζιέρα, καθώς αποτελεί έναν οικονομικό τρόπο να επισκεφθεί κανείς τα ακριβά νησιά, ενώ η ζήτηση προσανατολίζεται πια και σε εναλλακτικά νησιά όπως η Κάλυμνος και η Μήλος.

Previous Article Η FedHATTA στο Ελληνοτουρκικό Φόρουμ της Κωνσταντινούπολης – Στο επίκεντρο η βίζα για τους Τούρκους ταξιδιώτες
Next Article Τα ταξιδιωτικά γραφεία στην αιχμή της ενημέρωσης για υγειονομικώς ασφαλή ταξίδια στο εξωτερικό σε συνεργασία με τον ΕΟΔΥ

RELATED ARTICLES